Ana içeriğe atla

Sen Anlat Karedeniz Dizisi Yorumlarım

Sen Anlat Karadeniz dizisi etrafımdaki herkesin izlediği ama benim henüz izlemeye zaman bulamadığım bir diziydi. Ev işi, çalışma hayatı derken dizilere zaman ayıramıyorum. Tabi bazı takip ettiğim vazgeçemediğim dizilerim var. Sen anlat Karadeniz dizisi de vazgeçilmez dizilerim arasında yerini aldı.

İlk fırsatta hemen izledim. Hemde aralıksız üç bölüm birden. Sözü fazla uzatmadan Sen Anlat Karadeniz dizisi yorumlarıma geçiyorum. Sen Anlat Karadeniz genel olarak dramatik bir aşk hikayesi içeriyor. Dizinin içeriğinden pek detaylı bahsetmek istemiyorum çünkü sizde izlerseniz heyecanı kaybolmasın. Dizinin müziği, senaryosu ile mükemmel. Yönetmenliğini Osman Sınav yaptığından olsa gerek. Dizide olan her şeyin bir açıklaması var mutlaka. Akılda soru kalmıyor. Baş rollerde oynayan aktörler ise Ulaş Tuna Astepe ve İrem Helvacıoğlu.
Senaryo yazarları ise Ayşe Ferda Eryılmaz ve Nehir Erdem.
Sen Anlat Karadeniz dizisi Atv'de Çarşamba akşamları saat 20.00 da oynuyor. Şuana kadar 3 bölüm oynadı. Bence bu diziyi mutlaka izlemelisiniz.

Sen Anlat Karadeniz Dizisi Oyuncuları


  • Ulaş Tuna Astepe ( Nefes Zorlu),
  • İrem Helvacıoğlu (Tahir Kaleli),
  • Mehmet Ali Nuroğlu (Vedat Sayar),
  • Sinan Tuzcu (Mustafa Kaleli),
  • Gözde Kansu (Eyşan Sayar),
  • Öykü Gürman (Asiye Kaleli).

Sen Anlat Karadeniz Dizisi Bölümleri

Sen Anlat Karadeniz 1. bölüm izlemek için buraya tık tık.
Sen Anlat Karadeniz 2. bölüm izlemek için buraya tık tık.
Sen Anlat Karadeniz 3. bölüm izlemek için buraya tık tık.
Sen Anlat Karadeniz  8. bölüm fragman için buraya tık tık. 

Son Sözler

Sen Anlat Karadeniz dizisini izlemeden yanınıza peçetenizi almayı unutmayın. Zira çok ihtiyaç oluyor. İzlerken öyle içim burkuldu ki. Nefesin yerine bir an kendimi koydum. Öyle çaresiz öyle umutsuz kaldım ki. Gerçekten kadınlar birer çiçektir kadınım diye demiyorum erkek olsaydım da böyle düşünürdüm. Benden bu kadar dizinin bölümlerini izlemek için yukarıda verdiğim linklerden ulaşabilirsiniz. Şimdiden herkese iyi seyirler diliyorum.

Yorumlar

  1. Bu dizi benim de çok hoşuma gitti eski bir bölümüne denk gelmiştim . O evler nasıl evler öyle aşık oldum . 😂😂 Bayıldım resmen . Nefes’in hikayesi de çok sürükleyici . Sürekli izleyemesem de ara sıra görürsem bakmayı düşünüyorum.

    Bu arada senaristlerin altındaki satırda dizinin adını yanlış yazmışsınız . Kalbimdeki Deniz yazıyor o sıra aklınız o diziye gitti sanırım . 😂😂😂

    Güzel bir yazıydı , elinize sağlık . Sevgiler . 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sürekli izlemelisin. 😂 Hemen düzelttim evet sanırım aklım Kalbimdeki Deniz Dizisinde kalmış. 😂 Güzel yorumun için teşekkür ederim Zehra. 😂

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neden Zıt Kutuplar Birbirini Çeker?

Evlilik kararı alırken farklı karakterlerin birbirini etkilediği söylenir. Bir insan bir insanı neden sever ve evlenmek ister? Önce bu sorunun cevabını kişi kendine sormalı. Psikologlara göre bu durum İnsanları birbirine yakıştıran bir takım dinamikler var. Kişi ya kendisine benzediği için ya ya kendisine benzemeyen, alaka duyduğu, ilgisini çeken biri oluğu için veyahut ihtiyaç duyduğu bir duyguyu bulduğu için bir başkasına karşı duygusal yakınlık kurar diye düşünüyorlar. Kendisine benzeyip benzememe dinamiğinden bağımsız olarak gelişen son ihtimal son ihtimal daha baskındır. Bu dinamikler üzerinden insanlar birbirleriyle diyalog kurar ve herkes kendini gerçekleştirmek ister aslında. Çünkü biz nasılsak muhatabımızı da öyle algılıyoruz. Mesela biz mutluysak herkes mutlu, biz üzüntülüysek herkes üzgün. Bu durum tamamen kişinin egosuna bağlı yani. Farklı karakterlerin birbirine çekimi her insanın kendinde olmayana duyduğu cazibe alanı olabiliyor. Mesela çok dağınık biri düzenli b

Kusursuz Anne Modeli

Kusursuzluk idealini taşıyan anneler detaycılıkları ile ön plana çıkarlar. Hamileyken hangi yiyecek, neye iyi geliyor diye araştırır, soruşturur ve asla yemeyeceği şeyleri bile sanki mecburmuş gibi yer. Çocuğunun neredeyse beş yıllık oyuncakları, giyecekleri, hazırlanmış odasına yerleştirilmiştir. Bebeğini kaynatılmış damacana suyunda yıkamakla övünür. Başka annelerin anneliğini beğenmez. En iyi anne kendisidir çünkü.  Kendi isteklerinden vazgeçmiş biri olarak çocuk eğitimine adanmış bir ömür sürer. Ancak bu adanmışlık zaten onun dünden razı olduğu bir durum olduğundan pek de vazgeçiş sayılmaz. Hijyen takıntısı bu annenin en belirgin özelliklerindendir. Onun çocuğu asla başka çocuklar gibi yerde yuvarlanamaz, asla pis dolaşamaz.   Gün içerisinde bir kaç kez giysi değiştirir. Kusursuz anne modeli olan bu annenin çocukları mikroplara karşı bağışıklık kazanmadığı için çok sık hasta olabilirler. Çocuğa sormadan ya da gelişimini izlemeden yapılan bu planlamalar ileri de çocukla a

Dekorasyon Yaparken Dikkat Edilmeyen Hatalar

Hepimiz göze hoş görünen ve içinde keyifle yaşayacağımız bir mekan hayal ederiz yola çıkarken. Bununla beraber işin bitiminde çoğumuz tam anlamıyla istediğimiz resme ulaşamayız. Bizi hayal kırıklığına uğratan en sık yaptığımız dekorasyon hatalarını ele aldım bu yazımda.  Bütçe Planı Yapmamak Ne de olsa "Elin güzeli bitmez!" demişler. İşin başında bütçemizin ne olduğunu bilirsek sınırlarımızı daha rahat tespit ederiz ve alışveriş sırasında dikkatimiz dağılmaz.  Plan Yapmamak Dekorasyon mobilya veya aksesuar satın almaktan öte bir şeydir. Mekanı kendi ölçeklerine ve içinde yaşayacakların ihtiyaçlarına uygun olarak tasarlamak, desen, kumaş ve renklerden önce gelir. Alışveriş Listesi Yapmamak Bir liste olmaksızın eşya alışverişine çıkıyorsanız günlerce sürecek mağaza gezmeler ve kararsızlıklara hazır olun. Neticede neyi seçerseniz seçin, alamadığınız tüm eşyalarda aklınız kalacak. Vazgeçmemek Bir mobilya ya da aksesuarı kullanma konusunda, mek